Jumaat, 27 April 2012

cantikan corak polkadot ni?

salam semua..apa khabar? hari ni yong bersiaran dari seremban.. petang karang yong nak ke kl :-) tengok gambar tu.. cantik tak kain pasang ni..ni hadiah from biz partner yong tau.. alahai.. happy nyer rasa. dapat tambah koleksi baju raya yong nanti.. :-)


rasanya banyak kain untuk dibuat baju raya tahun ni.. ni belum termasuk kain yang nak dibeli di guangzhou nanti.. wah! sejak buat biz ni rezeki makin murah..hehehe shopping pulak sokmo oversea gitu..class nyah! :-)


eh baju raya u ols berapa pasang tahun ni? ada warna tema tak?  cer share...


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 ulasan:

kakchik@ella berkata...

mesti beli kat HCMC ni.

Cik Sibuk berkata...

comelnye..kain cotton wat baju raya best, sejuk aje..

baju raya sehalai aje, sebab pakai pun setahun 2x aje..pakai pagi raya, lepas semayang raya dah tukar baju biasa..

membazir aje rasanya wat baju raya banyak2 kalu..

salmia saidin berkata...

tak pikir lg yong pasal baju raya. huhuu..
tahun ni beraya dalam pantang. tak tahu laa..

Zie Madini berkata...

eeee...ya kaler pink tu sgttt lah lawa

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

Related Posts with Thumbnails

:)